Måndag!

Hej!
Jag hade ju planerat att blogga lite snabbt imorse innan jag skulle med bussen men det hann jag inte. Då tänkte jag att jag iaf kunde blogga lite snabbt från mobilen på bussen men jag satt och läste Water for elephants så då glömde jag bort det med.
Föreläsningen började med att alla samlades i salen men ingen lärare kom. Efter drygt en halvtimme kom en annan lärare och körde sin föreläsningen istället, den hon skulle kört på eftermiddagen.
Så pga något krångel så slutade vi tidigare.
Jag hann hem och byta kläder innan det var dags att åka och kika på Spexet Bobs genrep av Christoffer Columbus. Det tog slut för en stund sedan och så fick vi skjuts hem av min snälla mamma :)

Nu väntar jag bara på att Betnér Direkt ska börja så är kvällen räddad!
Imorgon blir det nog plugg för det mesta, om ungefär en vecka har vi en stor salstenta. Vete sjutton hur det kommer att gå med den men jag ska försöka plugga så mycket som jag hinner med!
Vi hörs imorgon igen, nu signar jag out :P
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Skönt att få sluta tidigt.=)

2012-04-16 @ 22:12:25
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0