Måndag och Valborg

Solen lyser och idag är det Valborgsmässoafton! Det är idag man ska tända eldar och försöka skrämma bort häxor som är på väg till Blocksberg för att göra otyg. :P Läs mer om det HÄR.
Fast undrar om inte Valborg är imorgon? Ser ut som det står det på min lilla kalender. Aja.
Jag vet inte om jag ska göra så mycket idag, har inte så mycket pengar att röra mig med så det är kanske bäst att stanna hemma :P Men det finns kanske någon eld att kika på i Frölunda?
Eller det är kanske snarare en bil som håller på att bli bränd? Nej, nu ska jag inte vara sådan, ska kika om det händer något speciellt idag där vi bor, hade varit kul att gå och kika på.
Men nu ska jag äta frukost och sedan tvätta håret och lite sådant så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Sv. Sådana dagar är inte fel.=)



Hoppas du får en fin valborg.

2012-04-30 @ 13:59:51
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0