Lill-lördag

Det känns så konstigt att det är onsdag idag. Jag hinner inte med veckan, känns det som, innan det är helg.
Idag ska jag plugga och på kvällen ska vi på en improföreställning. Det ska bli kul!
Lite belöning för jag pluggar så mycket ;)
Jag har oftast rätt bra koll när vi har seminarier, det känns väldigt bra. Även fast jag inte har läst allt jättenoga så ska man ju diskutera utifrån kurslitteraturen, vilket gör det lättare än en salstenta och behöva komma ihåg allt. Fast vi ska visserligen ha en stor salstenta på all kurslitteratur. :/
Men det ordnar sig nog, man får ju bra koll när man hör de andra i grupperna diskutera sin litteratur. Aja.
Jag lägger upp ett inlägg med lite bilder från i lördags, om jag minns rätt.
Ni får se dem iaf. :P
Ha det bra sålänge!


Längtar tillbaka till Rom...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0