Läggdags

Idag hade jag faktiskt tänkt att blogga efter tentan men det blev inte så.
Tentan gick förresten bra, tror jag. Svarade på alla frågor och kände att jag hade koll. Nu är det bara att hoppas att läraren tycker det också och inte att jag bara svamlade :P
Efter tentan hälsade jag på en stund på Bokia, när maken jobbade. :) Gick hem och läste massor i Hungerspelen som jag köpte på bokrean för ett tag sedan. Var tvungen att sluta för att gå till vårdcentralen och prata med en läkare om min astma (som är kontrollerad nu men bra att kolla hur jag kan förbättra den mer).
Efter det gick jag hem igen och läste ännu mer!
Har nu läst klart första boken och börjat på den andra, mycket spännande! Har läst typ 413 sidor på några timmar, det går verkligen inte att sluta!

På kvällen har jag sytt lite, håller på att sy fast min sista bokstav. Har hälften kvar, fixar det imorgon.
Imorgon ska jag tvätta och diska, så det ser fint ut och sedan packa lite för det blir landetvistelse imorgon. Yay! Jag kan visa upp mina nya röda skor imorgon också, så det inte blir så tomt här i bloggen :P
Men men, nu har jag iaf påsklov och det känns bra men det är väl lika bra att gå och lägga sig, så man är lite pigg imorgon.
Vi hörs då, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0