Läggdags

Som vanligt går jag och lägger mig för sent :( Men det är helg och jag ska inte upp vid sju imorgon så det är väl rätt okej, antar jag. Imorgon blir det mer plugg.
Jag är förresten himla glad idag för jag såg att jag hade fått VG på min omtenta som jag gjorde innan påsk! Yay, aldrig fått VG på en salstenta innan! :) Är riktigt glad, det kändes ju så bra precis när jag hade gjort den.
Var bättre påläst och hade diskuterat med en kompis, det var nog det som hjälpte.
Ska till skolan i nästa vecka och diskutera litteraturen med ett gäng i klassen, det känns som att det går bättre då, när man hör hur andra tänker eller om de har hittat något viktigt som jag har missat osv.
Iaf, plugg imorgon alltså!
Vi hörs då!


New girl idag var himla bra, även om det var lite förvirrande att Coach försvann och en Winston dök upp? Aja, det ordnar nog upp sig nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0