Sovdags

Nu är det den tiden på kvällen igen då man ska gå och lägga sig.
Vi har hängt i soffan mest hela kvällen, vi åt Subway-mackor till middag, spännande. :P Vi var för lata för att göra någon mat och klockan började närma sig åtta så vi tänkte "äsch!" :)
Imorgon ska jag på Bok och biblioteksmässan så jag kommer vara lite off här. Har inte förberett något inlägg nämligen. Vet inte när jag går därifrån men när jag gör det ska jag till mormor och morfar och hälsa på, kusin Cajsa är ju där då, får passa på! Och måste såklart plugga klart, kan inte stanna alltför länge. Har integjort tillräckligt idag, måste plugga stenhårt imorgon!!
Vi höres!


Martin Kellerman på Bokmässan förra året.


Såhär såg det ut då, får ta med kameran imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0