Soffkväll

Idag har jag tagit det rätt lugnt. Var och pratade med frisören och efter det hälsade jag på hos mormor och morfar. Pluggade en del när jag kom hem och sedan åt vi och såg på Shaun of the dead. Även fast det är en komedi (med horror) så är den lite läskig med zombies och allt. :P
Aja, så kan det vara :) Vi har kikat på tv också, det var jätteroligt avsnitt av Qi och Live at the Apollo var också rätt kul. Men nu är det dags att sova!
Är ledig imorgon men ska plugga mest hela dagen. Kom på idag att det är 12 dagar tills vi ska gifta oss, 13 dagar tills vi åker till Venedig och 9 dagar tills jag fyller år. Inte lika viktigt men ändå :)
Måste planera packning och växla pengar och allt sånt. Ihp! Det går nog bra, det ska bli kul :)
Vi hörs tomorrow!


Kommentarer
Postat av: Malin

What?? Ska ni gifta er i Venedig?? Nu hänger jag inte med... 12 dagar till giftemål men bara 11 till Venedig? ;) Kan se dig framför mig i fina klänningen och skor med fin håruppsättning. Förresten, Downtown Abbey vann flera priser på Emmygalan, bla för bästa miniserie!! :)

2011-09-20 @ 08:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0