Sleepy

Nu är det dags att sova igen!
Har kommit på att jag inte haft mycket modebilder eller så i bloggen på ett tag, borde kanske göra något sånt inlägg imorgon? Vi får se. Imorgon ska jag lämna tillbaks en bok på bibblan och hälsa på mormor och morfar igen. Efter der blir det väl plugg, antar jag.
Men jag har läst klart min bok, vilket jag är väldigt glad över! Ska bara kolla igenom några föreläsningsanteckningar och lyssna på några ljudfiler så är jag ready to go för det examinerande seminarium som vi ska ha på fredag. Lite nervöst men det går säkert bra, bara jag vet vad de pratar om :)
Vi hörs imorgon, sov gott!


Ångrar så mycket att jag inte köpte den lilla hatten för några år sedan! Fast nu har jag ju en i full size, visserligen. :)

Kommentarer
Postat av: MADDES

Vad roligt tjejen. Grattis :D

2011-09-21 @ 10:02:35
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0