Skotips!

Här kommer lite skotips som jag hittade hos DinSko!


Dessa ankelboots går för 399 kr och om jag inte hade tyckt att det hade varit jobbigt att gå med hög klack i vardagen skulle jag nog slagit till på dessa med en gång! Älskar spännena högst upp.


Här är ett par jodpurs (tycker jag) som också kostar 399 kr. De känns lite som ridskor, men det kan nog vara snyggt till jeans och kanske en kofta och de är säkert himla sköna.


Jag har nog snöat in lite på ankle boots. 499 kr kostar dessa och de är nästan liiite snyggare än de ovan. Hade velat ha dessa fast kanske i brunt, så man varierar sig lite från alla svarta skor man äger :P


Jag gillar denna "nya" typ av loafers, annars kan de se rätt mesiga ut. Men för 399 kr (är detta priset för idag? :P) så får du dessa tuffingar. :)

Det är kul med skor! Fast jag har nog tillräckligt :P Men ni får iaf lite inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0