Lördagsmorgon

Det är lite småtråkigt väder ute men jag ska nog ge mig ut på en promenad med mormor, mamma och vovven om en stund, de skulle ringa mig, så tills dess får jag nog softa lite. Eller plugga lite kanske.. :P
Ikväll ska jag iaf vara home alone, Albin ska vara med sina kompisar. Så jag ska plugga och kanske beställa hem pizza och mysa. :) Kanske se en film också, beror på hur mycket jag har pluggat :P
Aja, jag skriver nog igen när jag kommit tillbaks från promenaden. Men tills dess får ni ha en fin lördag!


En annan promenad med vovven. Vi ska gå på samma ställe men jag vet inte om korna är kvar. :/

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Ja studiemedlet är extremt klent om man inte tar lån...

2011-09-24 @ 13:26:51
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0