Lite bilder..

Hittade några bilder från sittningen. Det är inga bra men det finns lite folk med på dem så jag lägger upp dem ändå :)


Franskt tema som sagt.


Mustasch i förgrunden! :)


En av våra lärare skulle gyckla (uppträda) och vi fick en gratislektion om Gustaf Klemming och sedan sjöng han en sång.


Det var väldigt roligt och toastmastersarna bröt ihop totalt :) Han sjöng Staten och Kapitalet, alla verser, och vi hjälpte till med refrängerna. :P


Jag tycker det är synd att jag inte tog fler kort under sittningen och är lite besviken på mig själv att jag inte tog några bilder när vi lekte lekar. Men då har man ju för roligt för att komma ihåg kameran, så det är väl positivt..? :) Nu ska jag läsa lite i min romantiska bok om Romeo och Juliet, eller ja, en modernare version iaf.
Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0