Lill-lördag!

Idag regnar det inte - än. :P Men jag ska ändå vara inomhus större delen av dagen ändå, så det spelar inte så stor roll vad det är för väder. Har haft lite sovmorgon, skönt. Det enda problemet är att det är sittning ikväll och jag vet inte hur länge den pågår och imorgon börjar jag åtta, vilket betyder att jag måste vara i Borås halv sju för att inte komma för sent. Och då måste jag nog gå upp innan fem :C
Vet inte hur länge det håller på ikväll heller. Men sist jag åkte hem lite sent var tjugo i nio och då kom jag hem typ elva! Så hoppas att det inte blir alltför sent, måste ju få några timmars sömn också. Visserligen är jag ledig på fredag, så då kan jag ju sova ut.
Men men. Nu ska jag äta frukost, så får vi se hur många inlägg jag hinner komma in med idag! Jag ska försöka plugga typ hela dagen.


Ska nog börja dagen med en kopp varm nyponsoppa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0