Hundpromenix

Jag är rätt trött, har varit hemma en timme ungefär. Har inte börjat plugga än, det ska jag göra när jag skrivit klart detta inlägget. Halvsov på bussen hem, det är rätt jobbigt. Jag är alltid så orolig att jag ska missa att gå av men det gör jag såklart aldrig :P
Men men. Albin hade varit och köpt en datorväska till mig! Visserligen hade jag tänkt att köpa den själv och få den i födelsedagspresent av mina föräldrar (om ni hänger med) men han är så snabb i vändningarna!
Visar upp den i ett inlägg senare, den är jättefin!
Jag håller på att fundera inför imorgon. Då är det sittning, vi ska äta tacos och det är franskt tema. Jag har en basker och jag har en vitrandig tröja (som har blå ränder istället för svarta men den funkar) och jag ska måla en mustasch. Men vad mer? Vad har de för byxor, vad har de för skor?? Jag har ingen aning.
Ska kika om jag har någon liten scarf någonstans också att ha runt halsen men det är inte så troligt.
Vi får se hur jag gör. Om två timmar ungefär blir det promenad med mamma, vovven och Albin, så vi hörs later.
Nu måste jag plugga!


Här är lille vovven med sand mellan klorna och sand i nosen. <3

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Ska bli kul att se dataväskan sen.=)

2011-09-06 @ 18:51:35
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0