Hej!

Jag hade sovmorgon till halv elva idag. Morr över att jag inte blev väckt tidigare.. :P Gillar inte att sova så länge, vill gå upp innan tio helst men Albin säger "din kropp ville nog vila ut" men då säger jag att min kropp bestämmer inte över mig, den får inte mer än 9 timmar, så är det!
Men men.
Idag ska jag iväg och prata med frisören om hur min uppsättning ska se ut, och efter det hälsar jag på hos mormor och morfar. Sedan får vi se hur dagen ser ut!
Nu ska jag plugga lite innan jag måste sticka iväg!


Den här frisyren är fin, men kanske lite krånglig? :)

Kommentarer
Postat av: MADDES

oj så fint! Är det du som ska gifta dig?

2011-09-19 @ 13:32:19
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0