Gomorron!

Idag blev jag tyvärr inte väckt av en kramande älskling utan typ motorljudet av en gräsklippare utanför. Suck. Älsklingen hade redan åkt iväg för att ta sig till Sthlm. Är faktiskt rätt avundsjuk. Hade varit kul att följa med! :) Fast han ska nog dit i jobbärende, så det hade väl inte varit så kul för mig där. Men men.
Har bara en lektion idag och den börjar halv ett så jag behöver inte åka hemifrån förrän typ efter tio. Yay! :)
Lovar att lägga upp bilder idag iaf ;) Antingen innan jag åker eller när jag kommer hem, slutar två så det blir nog inte så sent.
Nu ska jag gå och äta frukost! Hörs later!


Igår lunchade jag med denna söta tjejen! :) Sprang på henne inne på skolan, för hon går också där fast hon har gått där längre än jag har, så hon är ingen NYS. :P Men lika trevligt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0