Everyday is like sunday

Nu är det söndag och det känns lite trist. Imorgon ska jag ha lektioner från 9-15, så det känns lite jobbigt. Och så måste jag ju plugga när jag kommer hem, ingen rast och ingen ro.
Ska plugga snart, ska bara duscha så jag känner mig fräsch. Albin ligger och sover, han vägrade gå upp vid tio när han skulle tvätta, han var för trött. Han hade kommit hem typ kvart i fem. Jag upptäckte det eftersom jag vaknade och var törstig. Timing? :P
Då var han jättepigg och ville prata men jag ville sova. Så kan det gå! Fick flytta tvättiden, suck. Sjusovare... :P

Nu håller jag faktiskt på att skriva en packningslista, för vi åker ju om en vecka! Måste kolla hur varmt det kommer vara, är det klänningsväder eller är det tjocktröjeväder?
Måste växla pengar nu i veckan också! Så mycket att hålla reda på :/ Och plugga. Hmpf.
Men då måste jag sätta fart. Kommer in med något inlägg senare!


Om man ser ut såhär i Frankrike (typ), hur ser man då ut i Italien? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0