Dagens outfit


Topp: MQ. Kjol: H&M. Ballerinas: DinSko. Strumpor: Gina Tricot.

Ledsen för den smutsiga spegeln, den är rengjord nu :P Jag försöka ta kort genom att sätta kameran i bokhyllan med självutlösning men ingen bild blev bra :( Måste öva på det, det kanske bara är kjolen som ser knepig ut. Här är iaf pennkjolen. Vet verkligen inte hur man ska matcha den, det blir liksom inte snyggt med en lite längre tröja utan detta är en magtröja. Knepigheter.
Jaja, såhär ser jag ut idag iaf. Jag kanske övar mig inför att vara en bibliotekarie? ;)
Nu ska jag plugga vidare! Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skulle rekommendera en söt blus till som du kör instoppad och kanske ett skärp i midjan :) Fin kjol!

2011-09-15 @ 18:19:26
URL: http://aswedeinitaly.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0