Bokshopping på mässan!


Emma-boken hittade jag hos Bokia och den andra hittade jag i en monter där alla inbundna kostade 25 kr. Jag slog till!


Dessa två fanns också i 25 kr-montern, så jag slog till på dem också.


Kommer inte ihåg vart jag hittade den men blev så glad! Trodde inte den skulle komma förrän i oktober. Som visserligen är snart, men ändå :P

Borde inte köpt massa böcker men det var ändå billigt, så jag får skylla på det. :) Det var en trevlig mässa iaf, fast man blev ju trött av allt folk och att gå runt och kika överallt. Det var rätt varmt också. Men nu känns det bra :) Har typ pluggat klart också, är nog rätt redo för seminariumet imorgon! Ska bara kolla igenom det sista medan jag väntar på Albin, som kommer hem snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0