Bokmässedag!

Hej hopp, snart ska jag sticka hemifrån, ska bara fixa håret först. Sånt tråkväder ute! Det blåser och regnar, om vartannat. Trist. Fast vi ska ju ifs vara inomhus så får tänka positivt.
Bokmässa alltså, det ska bli kul :) Fast vet inte hur länge jag orkar stanna :P Måste ju plugga dessutom, har inte jättebra koll på frågorna som vi ska diskutera imorgon på vårt seminarium. :( Dåligt. Måste kolla med någon i klassen om de har bättre koll (antagligen).
Får se om jag köper några böcker, har inga speciella som jag har tänkt att kika på, så vi får se.
Hoppas ni har en bra dag! Jag tror inte jag hinner höra av mig förrän ikväll, så vi hörs då!


Bild från förra året, jag ser lite.. Stel ut? :P

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas du hade roligt på bokmässan.=)

2011-09-22 @ 14:11:14
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0