Bilder från skolan

Äntligen kommer bilderna som jag lovade :P De är inte jätteintressanta men de visar min skola och när vi spelade brännboll!


Här är min skola!


Kårhuset, där har jag inte varit så mycket. Än :)


Här är biblioteket, där vi ska ha de flesta av våra lektioner.


Här är tre av mina klasskompisar! :) Vi har alla små häften att ha runt halsen, så alla vet att vi är NYSare och vilken instutition vi tillhör.


Här hängde vi ett bra tag innan vi fick börja spela brännboll. Här syns några av våra faddrar, de i svart.


De är alla jätteschyssta och roliga :)


Nu har andra börjat spela, men vi fick vänta lääänge.


Här är vår klass som spelar andra matchen. Jag var med första, då förlorade vi :P Jag kände av astman och ville inte springa mer så jag var hejarklack när de spelade en gång till, och då vann de :) Sammanträffande?


Det blev iaf en rolig kväll, fast jag var supertrött efteråt och jag kom dessutom hem vid tio när vi hade kommit tillbaks till skolan vid åtta :P


Här är en helt annan bild, som ni kanske ser. Jag hade beställt en tårta som vi egentligen skulle äta idag, för vi har bott i lägenheten i ett år. Konditorn trodde nog att det var någon som fyllde år, så då fick vi en bild på en söt elefant också :) Den var god ;) Vi fick äta halva igår, för idag skulle ju Albin åka till Sthlm, så då hinns det inte med.

Det var mina bilder det! Snart sticker jag till skolan, kommer nog in med en dagens senare! Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Ser ut som en trevlig skola.=)

2011-09-01 @ 11:36:10
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0