Två månader kvar

Jag kom precis på att det är bara två månader kvar till julafton! Det är inte klokt. Speciellt inte när det inte har blivit höst "på riktigt". Det är fortfarande löv på träden och gräset är fortfarande grönt.
Men det kanske ändras riktigt snabbt i november eller så. Vem vet?
Det känns iaf lite knasigt men som tur är har jag börjat tänka på julklappar och vad man ska ge folk :) Har en klar redan, en håller jag på och pysslar med och resten har jag lite funderingar på.
Är jag den ende som är ute såhär tidigt eller finns det fler ute i bloggvärlden som köper inte julklappar i december?
Nu har jag läst två artiklar, nu ska jag sätta igång med ett nytt kapitel i min bok!


Vår gran förra året. Vet inte var vi ska ställa den nu, nu står det ju en hylla där. Vi får klura på det...

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad fin gran ni hade.=) Vi har tyvärr inte plats för någon gran.

2011-10-24 @ 19:49:33
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0