The town



Igår såg Albin och jag denna filmen, som jag köpte för 9 kr :)
Den handlar om rån i Boston. Värdetransportsrån, bankrån.. Det går inte att ta sig ur, för om man en gång har börjat sjunker man bara djupare in och kan inte sticka och lämna allt.
Doug MacRay spelas av Ben Affleck, som också har regisserat filmen. Jon Hamm spelar en FBI-agent som är dem på spåren hela tiden.

Den var spännande och bra. Det var nog inte den bästa film jag sett men ändå. Det känns alltid lite olustigt när regissören skriver in två sexscener till sig själv med två olika tjejer. Och han är gift med två barn. :P
Eller så är det bara jag.
Men den var helt okej, spännande, man kunde absolut inte veta vad som skulle hände. Vilket är bra, det är sällan så med filmer numera, man brukar alltid kunna gissa sig till vad som ska hända men inte i denna.
Men om jag skulle se en film med Ben Affleck då skulle det inte bli denna utan snarare Good Will Hunting, där är han bättre.
Ändå en sevärd film om man gillar action.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0