Nya böcker

Eftersom jag jobbade lite igår passade jag på att köpa några böcker som jag har spanat in ett tag. Jag fick göra det eftersom jag hade tjänat lite extra, så Albin kunde inte ens säga emot :P

Här är mina fina böcker iaf!

 


Har inte hört så mycket om den här, men den är väl en chiclit som jag gillar så... :)


Den här skrevs på 50-talet (om jag minns rätt) och den liknar väl Mad Men, så jag tror definitivt att jag kommer att gilla den!


Sista boken om Elsa, den ska bli spännande att läsa!


Fick också ett litet pussel av Albin, det får jag pyssla med senare. :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du Elsas Värld? Får jag låna den när jag kommer hem i så fall? :)

2011-10-31 @ 12:43:18
URL: http://aswedeinitaly.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0