Ny vecka

Ny vecka igen, och jag ska snart till skolan för två föreläsningar. Jag tyckte nästan att det var jobbigt med att ha två när jag kollade på schemat :P Orkar bara en föreläsning egentligen, sedan är jag helt slut!
Fast imorgon har vi rätt många föreläsningar. Från halv tio till tre. Blö.. Orkar inte :(
Idag kommer iaf Albin hem, yay! :) Det ska bli skönt, har saknat honom massor. Och så är jag dålig på att vara ensam hemma, behöver sällskap.
Det verkar vara kallt ute idag så jag har packat ner mössa och vantar och det är kanske dags idag att börja med fodrade skinnjackan också. Burr. Vill inte frysa.
Anyways, vi hörs senare idag, jag har ett inlägg som dyker upp under dagen. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0