Natti!

Nej, nu är det dags att sova!
Är supertrött och fryser så det är nog snart dags att krypa ner i sängen och läsa lite innan man däckar. Ska upp vid sex också, så det blir inte mycket sömn inatt :/
Men men. Efter föreläsningarna ska jag nog sitta kvar lite i bibblan och läsa lite, om referensexet är ledigt. Och kolla om en annan bok finns att köpa.
Efter det åker jag nog till Mölnlycke och ser på Top Model och Pan Am som jag spelade in i veckan, för jag inte hann se dem. :/ Men imorgon så! Kanske en promenad med mamma och vovven också, förhoppningsvis. :)
Sov gott, folk!


Nu är det dags för mössa igen. Vinterjackan plockas nog fram imorgon, det var kallt idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0