Lördag

Nu är det höstväder ute! Jag vaknade inte förrän halv tio så det har gått rätt segt nu på morgonen har jag känt. Lite synd. Men nu ska jag ta itu med pluggandet!
Det är ändå inget annat kul att göra (ljuger jag) så det är väl lika bra :P
Sedan kanske jag tar en sväng till mormor och morfar för min moster och kusin från Falun hälsar på, och det är ju inte varje dag man träffar dem!
Så dagen blir väl lite tråkig, med plugg, men kanske lite rolig senare. Måste nog tyvärr tacka nej till festligheter ikväll med tjejerna :( Det är nog bättre att jag är hemma och pluggar, vi får festa till det efter tentan, om de har lust och tid. :)
Men men, ha en fin lördag!


Rolig höstbild på när vi var i Danmark förra året. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0