Lite nytt

Här kommer lite bilder på nya saker som jag har här hemma efter bröllopet :) Enjoy!


Här är en fin metallmask jag köpte i Venedig. Jag tycker den är söt och rolig :)


En ny bok jag köpte av Albin i veckan, jag tror den är jätterolig! Författaren har bl.a. huvudrollen i Vicar of Dibley. :)


I lördags, på vår fest, fick jag det här fina albumet av mina tjejkompisar. <3


Det var bilder som jag och de hade tagit med engångskameran som jag hade fått. Det var jättekul och de hade skrivit fina saker och allt! <3


Här är en bild från när vi precis hade "börjat".


Här är min fina vigselring <3


Och här är både förlovningsringen och vigselringen. Jag tycker att de är jättefina ihop.

Detta var mina bilder, jag är nöjd med allt :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefin ring!!!

2011-10-13 @ 05:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0