Ledig fredag!

Igår var jag ledig från bloggen och datorn i allmänhet, hade inte ens kollat mina mail.
Var på en föreläsning och så besökte vi Biblioteksmuseet, som tydligen är det enda i Sverige, och det finns nog inte så många i världen. Det var rätt intressant.
Igår myste vi framför TV:n och tittade klart på Avatar (äntligen!) och såg på Skavlan, som hade lite jobbiga gäster igår, som körde med honom men det får han tåla och det var rätt åt honom, han är lite väl kaxig ibland mot sina gäster (speciellt kvinnliga). Och jag visade mamma att de hade BBC Entertainment så vi kikade på tisdagens repris av Graham Norton Show, som var väldigt kul och det tyckte mamma också. Yay!

Idag ska jag plugga, har lite sällskap i form av en söt vovve som ligger och vilar sig. Så nu får jag sätta igång, tenta om två veckor!
Ha en fin lördag, kommer kanske in senare med något kort inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0