Kvällsinlägg

Sorry för det inte kom upp någon recension idag. Det har varit så mycket annat att tänka på.
Nu sitter jag och läser kurslitteratur och kom precis på att jag är hungrig, så får försöka ordna det på något snabbt sätt. Har precis duschat och sitter i myskläder, det är så värt! :)
Vi får se hur det blir med bloggandet iorgon också, för hela dagen ska vi ha mingel och föreläsningar från tio till fem. Det låter lite jobbigt men jag hoppas det blir kul. Om det inte är intressant kan jag ju åka hem och plugga typ.
I värsta fall, anyways.
Hoppas på att ni har haft en trevlig tisdag, utan regn (det har inte jag haft).
Sov gott så hörs vi!


Fru Larsson, det är jag det! Bröllopsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0