Hemma igen!

Nu är vi hemma igen, det är riktigt skönt.
Jag hinner tyvärr inte blogga ordentligt förrän måndag, då alla hemtentorna ska vara inne. Just nu försöker jag hålla mig lugn fast jag behöver en bok som jag står på kö på som jag skulle fått för en vecka sedan, som någon tjuvhåller på. Måste läsa den, så det blir kanske till att åka till Borås och sitta och läsa där. Vi får se.
146 olästa blogginlägg dessutom. Inte ätit än. Imorgon kommer en kompis och hälsar på. Imorgon är det kompisfest. Ikväll ska en hemtenta in. Som tur är är jag nästan klar med den. Men inte med de andra två :(
Har man rätt att panika nu? Suck...
Vi hörs när jag får tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0