Hej fredag

Nu är jag hemma. Knepigt va? Egentligen skulle jag haft en föreläsning i Borås men när jag försökte gå upp vid halv sex så orkade min kropp inte det. Har ju gått upp sex nästan varje dag denna veckan så min kropp sa väl ifrån. Som tur var hade jag bara en föreläsning och den var dessutom frivillig.
Jag var på typ samma förra fredagen och det gav mig inte mycket alls, så jag försöker intala mig själv att det inte gör något att jag råkade missa den.
Jag fick ju lite sovmorgon iaf, det är alltid något. Så det blir hemmapluggande idag, vilket inte gör mig något. Hoppas jag får gjort en del!
Jag kommer in med gårdagens outfit senare och kanske också en bokrecension, vi får se vad jag hinner med.
Ha en fin fredag, så hörs vi!


Idag längtar jag lite efter vinter. Såhär kul hade brorsan och vovven en vinter för några år sedan. :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Är nog ingen fara att missa en föreläsning.

2011-10-21 @ 12:24:00
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0