Hår

Hår är ju alltid spännande saker, och jag var och klippte mig för en vecka sedan, det var rätt slitet så det blev lite kortare. Tänkte visa hur mitt hår är just nu, både när det inte är plattångat och när det har blivit platt.


Såhär har jag sett ut idag, ser lite knasigt ut. Det är nytvättat och inte ens borstat faktiskt, jag ville inte förstöra lockigheten. Men fick sedan nog på det och nu är det plattat!


Och då ser det ut såhär! Jag tycker att det är en del skillnad om man jämför med mitt hår innan klippningen.


Såhär såg det ut innan klippningen, kanske inte jättestor skillnad men för mig känns det som det är mycket! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Josée! Mer lockigt, var ju döfint!!! :D

2011-10-27 @ 11:20:45
URL: http://saraslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0