En hemtenta to go

Hej hopp. Idag har jag lämnat in en av mina hemtentor, en sökuppgift. Är lite nervös över vad de ska tycka och hur de kommer betygsätta. Vill verkligen få godkänt, hoppas inte jag har missuppfattat något eller glömt något viktigt.
Men men. En hemtenta kvar, den ska in på måndag. Två delar, en del är halvvägs och den andra är inte riktigt börjad på än. Det tar nästan emot, man vill ju hellre göra färdigt något man börjat på än att börja på en ny grej, iaf när det gäller detta.
Men jag ska fixa det. Nu är det kanske dags att sova och så tar jag nya tag imorgon. Det blir visserligen lite svårt eftersom en kompis kommer hit och sover över och åker hem på söndag, så då kan jag ju inte vara otrevlig och sitta här och skriva :P Svårt.
Iaf. Jag har massor av bilder att visa och massor att berätta men det finns helt enkelt inte tid just nu. Sorry.
Vi hörs när vi hörs! :P
Hoppas alla har det bra.


En av alla Venedigbilderna, här åker vi gondol!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med tentan!

2011-10-08 @ 10:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0