Bröllop

Nu är det klart och vi är gifta! :)
Det känns bra och jag började inte gråta (score!) och jag har nu en fin ring och har fått massa kramar och sånt trevligt. :)
Har inte så många bilder än så lägger bara upp några, får se när jag hinner med det. Kanske inte ikväll, utan när vi kommer hem från resan.
Men här får ni något att titta på iaf!


Jag vet inte varför jag kikar uppåt sådär men det ger mig iaf uppnäsa :P Som jag inte vanligtvis har.


Jag i min fina klänning!


Gillar denna bilden så himla mycket! De slängde ris och rosblad på oss när vi kom ut :)

Albin klipper ihop en bröllopsfilm som ni får se någon dag :) Nu ska jag pyssla med annat! :) Hörs!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Grattis till er! Ha en underbar smekmånad nu!!

2011-10-02 @ 13:04:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0