Bloggpaus

Hej hopp!
Jag har kommit på att jag egentligen inte har tid till att sitta här och skriva, när jag egentligen borde plugga. Man känner ibland att man måste uppdatera bloggen och jag har ingen lust att känna så just nu.
Så det blir en liten paus från min sida, jag bloggar igen på fredag, för då har jag tentat och förhoppningsvis har det gått bra :)
Så ni kan kika igenom gamla inlägg, jag har ju bloggat sedan 2007 så det finns väl en del att titta på. Även fast de första inläggen var långa och kanske inte så intressanta, så är det alltid något ;) Det var inte ofta de uppdaterades heller. Men men.
Jag hoppas ni har fina dagar, så hörs vi på fredag!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Lycka till med tentan!=) Skönt med bloggpaus när man känner att man inte riktigt hinner med

2011-10-25 @ 11:51:05
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Kashaya

Skönt att du tycker det, själv brukar jag bli galen om jag måste ta en paus från tekniken.=)

2011-10-26 @ 13:21:28
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0