Torsdag, sedan helg

Hejsan, nu är det en ny dag! Det var lite svårt att sova inatt för grannen ville promt se på filmn/spela spel med extrem bas. Vid ett orkade jag inte med honom mer, efter att han inte hörde att vi bankade i (betong)väggen. Knackade två ggr men vet inte om han hörde så jag ringde på, men han vågade inte öppna. Fegis. Han sänkte iaf. Jag fattar inte var respekten är? Efter elva på kvällar (tom på helgen) så har man inte jättehögt ljud utan man stänger av basen och har rätt lågt på tv:n. Det finns hörlurar om han vill lyssna på ashög musik.
Är det någon som håller med mig eller är jag bara grinig gammal tant-to be?
Klart att man ska ha fest, men en onsdagsnatt? Bara han? :P
Näää.

Nu ska jag duscha, ska sticka vid elva. Kommer in med en bokrecension senare och kanske en dagens, vilket var ett tag sedan... Efter min föreläsning idag så har jag helg! Jag är "ledig" imorgon, vilket betyder hemmadag och pluggande. Suck. Jaja, jag ska. :)
Ciao!


Så kände jag mig inatt. Kanske därför han inte öppnade? :P

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Jobbigt när grannarna stör när man måste upp nästa dag

2011-11-03 @ 12:42:02
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0