Pluggdag

Nu är jag trött. Har suttit och pluggat sedan klockan ett med korta pauser. Visserligen går det framåt men det går långsamt. Det är lite jobbigt. Men snart har jag arbetat klart för dagen för då är det dags för middag! Go-middag med oxfilé :) Mums!
Imorgon ska jag plugga hela dagen igen tills på kvällen, för då ska jag och mina tjejkompisar fira min kompis som fyllde år i måndags på en resturang. Det blir nog himla trevligt och jag hinner nog plugga en del om jag börjar på förmiddagen för det gjorde jag ju inte idag.
Men men, nu ska jag plugga lite till!
Ha en trevlig lördagskväll!


Idag önskar jag att jag vore en prinsessa så jag fick ta det lite lugnt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0