Lill-lördag och sista november

Imorgon börjar december och då är det 24 dagar till julafton! Jisses. Är inte klar med alla julklappar än, även fast jag har vissa funderingar. Men det är himla svårt. Helst vore det kul att ge bort något som de inte önskat sig men kommer tycka mycket om. Då känner man sig duktig att man känner dem liksom. :)
Jag får luska lite till.
Nu är jag ren och fräsch efter duschen och ska snart dra ner till torget för några ärenden och hälsa på Albin på jobbet. Och sedan fixa klart med hemtentan så jag kan skicka in den. Den ska inte in förrän midnatt men jag känner inte att jag måste lämna in den i sista sekunden. :P
Anyways, det kommer en recension och en bild på den fina ringen jag har köpt. Annars hörs vi i eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0