Kalas

Här kommer lite bilder från gårdagen!


Min lilla kusin och min morbror! Älskar hennes leoparddräkt! Hon ser dock väääldigt seg ut men hon var väl inte beredd på bilden :)


Det fanns spindelmuffins, för det var lite halloweenkalas nämligen :)


Födelsedagsbarnet ville inte vara med på bild men hon visade upp hatten iaf. Mostern är också utklädd.


Spindelnäten på fönstrena var lite läskiga faktiskt..! :)


Här sitter pojkarna och bygger med lego! Min kusin och min man. :)


Jag hade ju min fina klänning men var inte utklädd så jag fick låna en tiara och vips blev jag en prinsessa! Typ. :)


Albin busar vidare! :) Väldigt praktisk anordning, om jag får säga så själv.


Iris såg ut att ha kul iaf :)


Man kan bygga en mustasch med lego, visste ni det? (Den är svart men blixten gjorde den blå)


Tadaa! En hel ansiktsmask i lego!


Albin ville vara en prinsessa med attityd. He pulled it of!


En fladdermusmask får avsluta bildregnet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0