Jordgubbsansiktsmask

Hej hopp!
Just nu sitter jag med en ansiktsmask som doftar jordgubb. Jag kan inte röra mycket på ansiktet eftersom det håller på att stelna till :P Det är en lite otäck känsla.
Anyways, ni ska få se hur hemsk jag ser ut :)


Det ser ut som att jag har kristyr i ansiktet.


Det blev den i mitten!

Jag förstår inte hur masker kan se ut såhär. :) Jag la jättemycket i pannan och på kinderna men det tunnas ut? Jag vet inte, hoppas jag blir len efteråt iaf.
Pluggar semantik samtidigt, ska platta håret snart och ska dricka en kopp panodil. (Sån flytande lösning istället för tablett) Får se hur det smakar, pulvret var nämligen rött!
Aja, ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- Tack fina du!

2011-11-20 @ 14:00:20
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0