Hemtentan klar!

Yesss, jag tror jag är klar med min hemtenta! Den ska in imorgon vid 16, men det känns riktigt bra att jag redan nu är färdig. Albin och pappa ska läsa igenom den, för att kolla efter stavfel eller syftningsfel eller om det är något annat knas, vilket känns rätt skönt.
Snart ska jag sticka iväg och prova chips! Smakar lite, säger vad jag tycker och då får jag två biobiljetter för "besväret". :)
Känns härligt! På tal om bio så kommer jag upp med ett inlägg om Breaking Dawn lite senare.
Ha det fint så länge!


När vi hade varit på bio i förra veckan och sett En dag, så lånade jag Albins mössa på vägen hem. Den var rätt mysig. :) Men jag trivs nog bäst i min egna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0