Fredag och 11/11-11

Hej hopp! Idag försov jag mig. :P Riktigt illa. Jag skulle på benminralmätning men det hade jag totalt glömt bort :( Men har bokat en ny tid som är på tisdag, och jag har skrivit upp det på kalendern och så, hoppas inte jag missar det igen då :P Får nog betala för att jag missade det också, attans... :( Inget en student vill göra.
Anywas, idag är det fredag och mys hoppas jag det blir ikväll men nu ska jag sätta mig och verkligen komma igång med min hemtenta som ska in om en vecka! Ska försöka få gjort så mycket jag bara kan i helgen så jag slipper stressa nästa vecka, för då ska vi väl också börja med gruppuppgiften.
Så det kommer kanske in inlägg under dagen, när jag tar mina pauser men annars får ni ha det så bra!


Ikväll blir det must!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0