En månad till julafton

Yes, idag är det ju den 24:e. Helt tokigt, tycker jag :)
Som tur är har jag fixat några julklappar, någon är på väg hit och jag vet ungefär vad alla ska få, ska nog handla lite imorgon efter tentan. Så det känns rätt bra.
Hoppas bara det går bra på tentan imorgon också, vi ska nämligen sitta i fyra timmar. :O Undrar varför, om det är extra svårt eller så...? :P Förra tentan satt vi bara tre timmar nämligen, så det är klart att man undrar. :) Här blir det att läsa på! Jag ska ta på mig mina strumpor och sedan dyka ner i texterna!
Kommer in senare med en recension på Cars 2. Ciao!


Min pluggoutfit är redo!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Känns inte alls som det bara är en månad till jul...

2011-11-24 @ 11:50:46
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0