Elsas värld på TV3

Har precis kollat in den första avsnittet som jag missade i torsdags men nu har jag satt mig och kikat igenom de tio minutrarna.
Måste säga att jag är lite besviken. Dels känns det lite Woody Allen att det finns en berättare som berättar allt som händer, som hon tänker osv. Och det är inte en komplimang. Det är väldigt irriterande. Om man nu har anställt en skådis, borde hon inte prata då? Annars är det ju helt meningslöst, då kan allt lika gärna vara animerat.
Och så är det fruktansvärt pinsamt hur hon häver ur sig och tror att hon är bäst och är allmänt jobbig.
Böckerna är inte alls sådär, inte som jag uppfattade det iaf, och det känns också trist.
Kan inte det göras svenska filmer och tv-serier som INTE är jättepinsamma? Det känns verkligen inte så, speciellt inte med denna nya serien.
Får se om jag ser nästa avsnitt, men det känns inte jättelockande.
Tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bra start på veckan :)!

2011-11-07 @ 17:14:37
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: Kashaya

Faktiskt inte titta på den där men misstänkte att den inte skulle vara så bra.. men tråkigt ändå

2011-11-07 @ 18:32:03
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0