Döden i Montmartre



Det här är den tredje boken av Claude Izner, som är pseudonym för två franska systrar som skriver om mord och spännande mysterier i slutet av 1800-talet i Paris. Den här gången handlar det om hämdbrott; en man som blev sviken av en kvinna vill till varje pris förstöra hennes liv, eftersom hon krossade hans hjärta.

Spännande som alltid, även fast jag tror att jag gillade första boken bättre. Men det är alltid intressant att läsa om 1800-talets slut, hur det var och vad som pågick. För även om allt inte är helt sant så bottnar det ändå i historier som pågick i slutet av 1800-talet. Väldigt intressant!
Om ni inte har läst någon av böckerna, så passa på! Det är lite Agatha Christie över dem, spänning och man vet inte riktigt vem som mördaren är.
Nu håller jag på med Elsas hemlighet istället, lite skillnad kanske men lika spännnade. :)
Läs!

Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-04 @ 17:36:17
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Låter som en spännande bok.=) Sv. Ja alltid svårt att veta var och när man ska använda sådant glitter men flaskan är fin.=)

2011-11-04 @ 18:32:09
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0