Bollywood

Vi hängde upp lite tvätt alldeles nyss och livade upp det hela med att lyssna på Bollywoodmusik. :) Det var riktigt roligt, det borde alla göra! Oftast är det väldigt medryckande och bra musik så vi dansade runt och viftade med handdukar.
Så som man har sett folk göra i musikvideos. :)
Anyways, jag har kommit en fin bit på vägen med pluggandet idag, så nu ska jag fortsätta!
Hos doktorn gick det bra, jag fick ryggen och höftbenen röntgade, för jag har tagit kortison några gånger och de ville kolla om det hade tagit någon skada. Men icke! Skönt.
Hörs!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Min man fick en mobil fylld med Bollywood musik på jobbet.=) Han hade lånat ut den till en Indier som varit tillfälligt och jobbat på Sverigekontoret och när han fick tillbaka den så var den fylld med musik

2011-11-15 @ 14:12:52
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0