Bertie och hans värld



Bertie och hans värld handlar, som de andra böckerna, om invånarna på 44 Scotland street och de runt omkring. Bertie får lite tjejproblem med Olive, Domenica med Antonia och Angus och Cyril med lagen.

Det är alltid lika mysigt att läsa om det som händer i Edinburgh, jag är lite avis att mamma och pappa är där nu. :) De ska försöka hitta gatorna men jag tror inte att de hittade Scotland street, lite synd. Men de har säkert det jättetrevligt där. Jag vill också åka till Skottland, de har sån härlig dialekt och det verkar vara väldigt fint där.
Anyways, boken var spännande som vanlig och det kommer nog komma en bok till men om det inte gör det så är det en bra avslutning. Man vet ju aldrig om det kommer fler böcker men det är nästan aldrig att böckerna slutar väldigt abrupt eller att något spännande händer och fortsätter i nästa bok direkt.
Men det gillar jag. Som vanligt en underbar bok, läs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0