Vilodag

Idag har jag försökt vila foten mycket, men det är faktiskt väldigt tråkigt att bara ligga i soffan och inte kunna gå upp och hämta något eller gå ut och hitta på något.
Imorgon ska jag jobba och jag hoppas verkligen att foten är bra imorgon, även om jag får ta det försiktigt så är det ju bra att kunna gå och kunna hjälpa kunderna att hitta det som de vill ha.
Vi får se hur allt blir :/
Jag har kikat på Poirot och Mästarnas Mästare. Kenny Bräck åkte tyvärr ut, så den jag hoppas ska vinna är såklart Stenmark. Inte bara för att han är bäst utan för att han förtjänar det :P Han har vunnit överlägset flest tävlingar och aldrig legat sist, så han är verkligen en värdig vinnare fast han är äldst av alla deltagarna (förutom Evy Palm men hon åkte ut rätt snabbt).

Nu är det läggdags, så gonatt på er och hoppas ni har överseende med dåliga uppdateringen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0