Spakväll

Jag hade en liten spakväll för mig själv när jag kom hem från jobbet. Det var superskönt! :) Tvättade och packade in håret och sedan fixade jag ett fotbad. Väldigt udda bad!


Hade ingen kamera när jag badade men tog en bild när Albin fick prova :P Väldigt udda!


Först var det bara ett pulver men sedan så blev det typ som gelé!

Ja, ni ser vad tokigt :) Imorgon ska jag fixa ansiktsmask åt mig. Skönt att ta hand om kroppen inför sommaren och bli mjuk och fin.
Såg Trinny och Susanna förut och innan det åt jag indiska rester från igår och såg på Confessions of a shopaholic. Den är kul, bra och pinsam :P
Nu ska jag sova! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0