Härliga, soliga dagar


Idag var jag och solade lite på Överåsvallen (tror det hette så..) och åt glass med Emelie.


Man såg bl.a. Läppstiftet och motorvägen. Och det var varmt! Men mysigt.


Emelie solar!

Har haft en trevlig dag idag. Sissel var tyvärr sjukling och kunde inte umgås men jag var glad att träffa Emelie iaf. Efter det kom pappa och jag körde oss till hans jobb och sedan hem till dem för att vi skulle äta grillat. Gott! Det gick rätt bra att köra också.
Övningskörde hem också, då var Albin med i bilen. Tyvärr körde jag på en kant, så jag kände mig inte jätteproffsig :( Men jag övar ju mig, så det är klart att jag bara kan bli bättre nu :)
Jag ska promenera med mamma imorgon och hoppas på att få köra hem då med, då kanske jag tom vågar köra på motorvägen :P Det är ju det lättaste som finns, men att komma på och av den, det tror jag är lite klurigt. Ingen vill ju direkt släppa fram någon :P Vi får se.
Nu ska jag lägga mig och läsa. Skriver imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0